woensdag 15 april 2015

Gone to Pieces

Op uitnodiging van de quiltgroep Gone to Pieces was ik een paar dagen in Engeland. En dat is heel geen straf!! De quiltgroep komt bij elkaar in de Village Hall van het plaatsje Coleshill. De zon scheen en alles zag er prachtig uit:
 
 
 
Zelfs een deur in de kleur van een nieuw stofje
Op de foto lijkt 't wat grijzer, maar in 't echt is 't dat prachtige tere blauwgroen. 
Voor we naar de Village Hall gingen, heb ik de nieuwe stoffen opgehaald. Wat een feest!
Ze staan inmiddels allemaal in de webshop: Indian Rhapsody en de 4 nieuwe kleuren van Surat
 Het was een echte Village Hall van binnen en van buiten.
 
En de dames zowel als ik hebben genoten!
De volgende dag werd er aan de "Coleshill Quilt" gewerkt
Er zijn weer heel wat hexagonnetjes "gefussycut"

Vandaag op naar Amsterdam. De voorbereidingen voor Pour l' Amour du Fil zijn in volle gang!!

Fijne dag!


7 opmerkingen:

Berna zei

Wat een heerlijk uitje! Ik had best je koffers willen dragen hoor ;)
Veel plezier in Amsterdam en succes met de voorbereidingen voor Nantes.

Phyllis zei

Wat ziet dat er very, very English uit, prachtig! Echt zo'n Midsomer Murders dorpje :-)!

Judith zei

quilten in engeland, in the country, in the village hall. Nog even en Barnaby komt ook langs of Vera! Klinkt niet alleen geweldig, dat was het waarschijnlijk ook. Veel plezier in Nantes!

Lida zei

Heerlijk zo'n echt Engels dorp, ik ben verliefd op die mooie dorpjes! Wat een prachtige stof, vooral die deurkleur zal ik maar zeggen, even kijken op de site, want dit is de kleur die ik in mijn nieuwe quilt wil! Groetjes
Lida

carina zei

Wat een mooi plekje echt zon miss marple agatha christie omgeving... Moord tussen de quilts... Enfin je kan er lekker over fantaseren.
Absoluut geen straf zon bezoekje, en knap je mooie collectie stoffen. En je volgende uitje (werk) naar de douce france is ook al weer in voorbereiding. En dit allemaal door stof:) en de hobby quilten.

Guusje, zei

Wat een mooie foto's. En wat een mooie bloemetjes. Veel plezier met de voorbereidingen.

nadia zei

Très gai ! See at Nantes last week and I want to do this fresh patchwork !