vrijdag 8 juni 2012

Het weer en andere zaken

Toen ik vorige week zaterdag thuiskwam scheen de zon en vond ik de rozen en jasmijn in volle bloei
Intussen zijn we bijna een week verder en regent het pijpenstelen. In ieder geval hier in
waar we (Nel mijn Den Haan &Wagenmakers partner en ik) gisteren zijn aangekomen via de kanaaltunnel voor een bezoek aan de leverancier van onze favoriete reproductiestoffen. Er zijn  nieuwe collecties uitgekomen tijdens de Quilt Market in Kansas City en daar gaan we alvast voor het najaar een keuze uit maken.SUPER :-)
 
Naar Engeland afreizen is nooit een straf! Zelfs niet met dit weer. Het landschap blijf ik prachtig vinden.
Neem nou zo'n public footpath of deze prachtige regenlucht
of dit hoekje met een geweldige bos witte digitalis bij onze B&B
Het is maar vanuit welke hoek je het bekijkt! Wij gaan ons nu in ieder geval naar de eetkamer begeven voor een heerlijk uitgebreid "cooked breakfast" met gebakken, eieren, bacon, worstjes, tomaten en champignons. iets waar ik thuis niet zo 123 aan begin, maar waar ik hier van geniet! Net als van thee met melk en suiker!

Een fijne dag!

7 opmerkingen:

Annelies zei

Dames heel veel plezier daar ! Mooie foto's hoor.

Josephine zei

Veel plezier daar!

KijkDaarIs zei

nou dat ziet er zeker niet verkeerd uit!!
Veel plezier..!!..;0)

Berna zei

Ziet er niet verkeerd uit ondanks de regen. Je tuin trouwens ook niet.
Veel plezier!

Supergoof zei

Da's ook genieten voor ons Peet, dat jij daar bent!
Veel plezier met uitzoeken, en wij wachten tot de herfst héél rustig af,....
;o)

Phyllis zei

Het blijft een heerlijk land, met enige mensen.
Ben benieuwd naar de stoffen die jullie gaan kiezen ... spannend!

Guusje, zei

O wat ziet het er geweldig uit daar, het is ook zo'n prachtig land. Veel plezier...