maandag 20 januari 2014

Zou 't nu

eindelijk lukken dit blogje af te maken? Ik ben er al bijna een week mee bezig en steeds komt er iets tussen! Gaat-ie dan!

New York was heerlijk! Ik ben niet echt een stadsmens, maar hier voel ik me thuis. Mary en ik hebben weer wat afgelopen!
Er valt altijd iets te beleven, zoals deze heuse brand om de hoek bij Bob, onze gastheer. Het was een bankgebouw en er waren gelukkig geen gewonden. 't Was net alsof je op een filmset liep.
 Natuurlijk foto's maken
Zoals deze. Want ook een brandweerman is wel eens aan een "bakkie" toe!
En verder hebben we heerlijk gelopen. In Soho kwamen we terecht in de winkel van Paula Rubenstein.
 Helemaal naar m'n bekkie :-) Er was zelfs een kast met quilts
 Alles was leuk gedisplayed, mijn ogen hebben er genoten.
 
 
 

Als altijd: it's good to be HOME en schiet ik al lekker op met het middenstuk van de Quiltmania Mystery van Di. Ik ben bijna klaar met m'n "Perzische Borduursels" ;-)

In 't volgende blog foto's van de proefdrukken van onze nieuwe collecties. ZO MOOI!!!

Iedereen een fijne dag!

6 opmerkingen:

carina zei

Tof zeg zon NY bezoek en genieten je mooie blok van Di. Zal ik toch ook maar mee gaan doen mag wel ik heb een quilt weer afgerond. Nice day

Floor zei

Ben ook lang geleden in New York geweest. Een heel aparte bruisende stad.
Maar toen maakte ik nog geen quilts, dus naar zo'n mooie winkel ben ik toen niet geweest.
Je hebt vast nog heel veel foto's gemaakt, want er is genoeg te doen daar.
Veel mooie (dure) winkels.

Rennie zei

Je hebt een fijne tijd gehad dat straalt zo maar van je blog. Ben erg benieuwd naar de nieuwe collectie.

Phyllis zei

NY, altijd super! Als ik de foto's zie heb je die vreselijke kou gelukkig gemist. Ja, het Di mystery, het wordt prachtig, helaas vanwege echt te veel projecten (ook van Di) heb ik die moeten laten gaan, misschien ooit eens met eigen stoffen. Een buurvrouw/vriendin van mij doet wel mee, donderdag eens kijken hoe het er van dichtbij uitziet.

Guusje, zei

Wat een geweldig uitje heb je gehad. En het Di blok prachtig.

Gert zei

Een mooi verslag Petra, fijn om te lezen dat jullie je zo goed vermaakt hebben. Dank voor de tip over de winkel van Paula Rubenstein. Toen wij in SoHo waren, hebben we deze winkel niet gezien, maar hij staat intussen op de kaart voor ons volgende bezoek! Gaaf dat er weer een nieuwe collectie in de maak is, ik ben nu al benieuwd.