maandag 11 maart 2013

Leuk bericht uit Frankrijk en meer ....

De Franse quiltgroep "L'Aiguille à quilter" heeft vorig jaar tijdens de "Pour l' Amour du Fil" flink Josephine ingekocht. Afgelopen week kreeg ik een bericht van Anne Dubarry, een van de leden, van de groep. Ze stuurde me verschillende foto's:

De quilt voor de tombola! Zo leuk om een sampler te zien! 
 Een prachtig Dresden Plate quiltje, is het bruine achtergrondstofje niet schitterend?
Een moppie van een mini quiltje en
nog twee kleine projectjes


Dank je wel Anne! Meer over deze groep en dit project vind je HIER!

De afgelopen week was sowieso een leuke week. Bij Vanuitdewinkel kun je er meer over lezen.

Woensdag vertrek voor een weekje "UIT" met mijn, in blogtaal, DH. Eerst een paar dagen New York en dan ....... heerlijk naar Mary in Schellsburg! Ik verheug me niet allen op een weerzien, maar ook op haar "basement" vol antieke quilts en stoffen! 
Daar kun je me zo parkeren met een matrasje en een slaapzak :-) 

Maar eerst is er morgen nog gezellig de workshop "Cowslip's Flannel Quilt"!
Is deze quilt van Jo niet geweldig? 



Fijne dag!

11 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Je zou zo een lootje kopen voor de tombola!

Anoniem zei

Beautiful quilts especially the Dresden Plate quilt, I really like the brown background.

quilting Jeannet zei

Het is ook wel een ontzettende leuke serie, ik geniet er nog steeds van.

Berna zei

Wat een leuk bericht om te krijgen met al die foto's waarop je je stoffen terug ziet. Daar doe je het nou allemaal voor.
Heel veel plezier in de States. Ben benieuwd naar het verslag.

Annelies zei

Dat wordt heel veel lootjes kopen, toch ??
Veel plezier in Amerika. Ik denk dat wij elkaar net mislopen woensdag.

Guusje, zei

Wat een mooie foto's. Veel plezier in New York en bij Mary.

Ineke M zei

heel veel plezier met je man in amerika

groet Ineke

carina zei

Kan me voorstellen dat je weer super aan het genieten bent, en wij een klein beetje met jou. And a nice there with your husband, ik hoop voor hem dat je ook nog wat anders gaat doen dan quilt stof, exposites etc:)

Tempus fugit zei

Thank you so much for this kind post ! See you soon in Nantes ;-)

Anne and the club "L'Aiguille à quilter"

Sis Voorn zei

Ga maar lekker genieten OVERSEA !

Anoniem zei

Oh, bofferd, lekker naar New York! Leuk hoor, je weet dat ik zo met je zou willen ruilen ^_^ Veel plezier, hopelijk heb je een goede reis gehad, en veel plezier gewenst.