donderdag 15 februari 2018

Maling Road

Waren een paar dagen geleden de dozen nog niet uitgepakt

Inmiddels staat de hele Maling Road 
collectie op de plank.
Werkelijk SCHITTEREND!
Wat een feest! 
Morgen lapjes snijden voor mijn eigen voorraad.
En dan: wat zal ik maken?
Mariner's Compass
Sisters blok
Hexagonnen
Dodecagon
of Di's nieuwe project?
Zeg nu zelf?
Hier gaan je vingers toch van jeuken!

Waar ik wel mee aan de slag kan
is het gelimiteerde 
Quiltmania "Di Box" project.
Box 3 is net gearriveerd.
En ik ben een van de 400 gelukkigen,
die zo een box heeft weten te bemachtigen.

Het is weer schitterend verzorgd.

Had je ook graag zo'n set gewild?
Was je te laat met aanmelden?
Laat het mij dan even weten.
Het gelukkige toeval wil,
dat er bij mij nog 1 staat,
met nummer 110,
die nu nog naamloos is.

Fijne dag!


1 opmerking:

Lizzy Vincent zei



I am really pleased with this service of this powerful Clairvoyance Caster. Dr. ECOCO, if you are going through any kind of spiritual attack or affliction or
you want to get your ex-husband or wife back? Dr.ECOCO THE GREAT is a traditional herbal and spiritual doctor that can help you out. Contact him to help
solve your problem for you free of charge. He is based in US. His contact detail is email address: ogbeborecocosolution@gmail.com He is always ready to
helpyou.he is very powerful and can solve any kind of problem below.Do you want your ex lover back? Do you want to get pregnant? Do you want your husband to
appreciate you? Do you want to be famous or rich? Do you need your business to grow excessively? Do you need a job? Do you need a husband? Do you have a
problem in your marriage? Contact: (ogbeborecocosolution@gmail.com)