zondag 8 mei 2016

Blog, Facebook, Instagram .....

Hoe houd je het bij?? Ik zou wel willen, maar het lukt me gewoon niet. 
Hebben we een geweldig en buitengewoon inspirerend weekend met Margaret Sampson George gehad en ik bedoel ECHT inspirerend. Geen letter / foto van mij op m'n blog. Ik geloof een foto op Facebook, maar dat was het. En het was SUPER! je zou eindeloos over haar door kunnen schrijven. Bijvoorbeeld over dat we haar uitgenodigd hebben om volgend jaar terug te komen. En ze heeft JA gezegd.  
Zijn er nieuwe stoffen binnen als Old Sturbridge Village Anniversary Collection geen woord of daad.
Ben ik hier heerlijk in m'n geliefde Engeland op weg naar Cowslip Workshops voor een een week met een tentoonstelling en workshops op een geweldige locatie, samen met Di Ford Hall met een tussenstop om over een nieuwe stoffencollectie te praten, geen foto gemaakt onderweg.
Heb ik een hotelkamer met hertengeweien op 't behang en bijpassende kussens, heb ik net lekker gegeten met een waanzinnige crème brûlée als dessert en ....  nog steeds geen foto gemaakt! 
Na even zoeken toch nog dit gevonden, hier ben ik vanaf morgen een hele week!



Ik ga het echt proberen; Bloggen, Facebooken en Instagrammen. 
Het is namelijk best leuk!

2 opmerkingen:

Judith zei

ik snap het helemaal, soms is er gewoon geen tijd! Geniet van Cowslip, the lanes and hedges, tea and scones.

KijkDaarIs zei

Dit zijn in ieder geval al mooie plaatjes !
Veel plezier en geniet maar lekker !!