donderdag 14 januari 2016

Quilt Mystère Quiltmania 2016 : "Discovery" de Petra Prins Part 1 GB

6 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk Petra om je instructie film te zien! Fijne uitleg en leuk je winkel te zien! Ook ik heb de link van YouTube gedeeld!
Succes met de quilt!

Willeke zei

Wat een heldere en duidelijke uitleg geef je , mijn complimenten! En leuk dat jullie dit zo gedaan hebben. Succes met deze mysterie.

Unknown zei

Wat een duidelijke uitleg, mooie stofjes. Proficiat met deze Mystery en de geboorte van jullie kleindochter, liefs Hermien.

marianne zei

Wat goed !!!

Phyllis zei

Top die video, ook leuk dat er iets van Zutphen en je winkel te zien. Interessante techniek voor het plaatsen van het compass, had ik nog niet eerder gezien.

Elly (creatieveling Elly) zei

Duidelijke uitleg. Zo leer ik toch iedere keer weer iets anders.
Ik ben nu al nieuwsgierig naar deel 2 .
Groetjes Elly