maandag 23 februari 2015

Friday Sewing Group and Secret Sewing Sisterhood

Ik kan niet vertellen hoe leuk het is om bij een andere andere quilt bee te gast te zijn! Afgelopen week was ik er bij twee. Heel verschillend! Op vrijdag had ik wel wat ondertitel kunnen gebruiken! Ze praatten allemaal ZOOO rap en tegelijk! Ik blijf wat moeite houden met het Australische accent als het zo snel gaat, maar voor de show and tell waren geen woorden nodig
Kijk dit eens, met de machine geappliqueerd, gewoon niet te zien
 Een Mountmellick, altijd genieten
en een prachtig applicatie stuk!
De volgende dag vroeg op stap
richting bijeenkomst van de Secret Sewing Sisterhood.
Altijd een feestje. Kijk maar mee:
 
 
 
 
 
 Meghan had een werkelijk heerlijke lunch gemaakt. 
En na het eten
Hup weer aan de slag
Voor we vertrokken zag ik vanuit een ooghoek nog deze prachtige Sarah Morrell

Met een hoofd vol ideeen vertrek ik overmorgen weer richting huis!

Fijne dag! 


10 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige quilts en die kleuren!!!
Helemaal wouw.

KijkDaarIs zei

Allemachies wat een beauty's!!
Daar wordt je vanzelf helemaal hyper van...
Fijne dag..
xxx

Judith zei

Ik wil weer op quilt retreat! Wat is dit toch LEUK! Wat een prachtig appliquatie werk is het toch allemaal, en wat een prachtige kleuren. He he, ik zit er gewoon van te zuchten. Jullie alvast een hele goede reis naar huis en tot in Zutphen.

marianne zei

Geniet nog effe en dan goed thuis,ben benieuwd naar de ideetjes ;-))

Berna zei

Wat een heerlijk verslag van twee gezellige bijeenkomsten met prachtige quilts!
Volgt er ook nog een verslag van de motorraces? 😉
Goeie vlucht naar huis!

Phyllis zei

Wat een fantastische quilts! Op de machine geappliceerd..?! Geweldig allemaal, ook die foto van die heerlijke lunch (o.a. quinoa salade?), mmmmm! Goede reis weer terug naar huis!

Guusje, zei

Wat een prachtige quilts wat zal dat genieten zijn geweest.

Unknown zei

Zucht wat een mooie quilts heb jij gezien.
Goede vlucht naar huis.

Liefs Hermien.

KijkDaarIs zei

dûh...zie ik nu pas met welke stofjes de weddingring is gemaakt...MOOI!!!!

Karen - Quilts...etc. zei

I have just spent time looking through the last several blog post and you post so many wonderful quilts - such inspiration for all of us quilters.