vrijdag 23 januari 2015

Edyta Sitar in Zutphen

Zaterdag 17 januari was een SUPERDAG! Edyta Sitar van Laundry Basket Quilts was, samen met haar man Michael, in Zutphen voor een Trunk Show en een workshopWe hebben intens genoten van haar quilts. 
De combinatie van traditionele stoffen met batiks zorgen ervoor, dat haar quilts een geheel eigen sfeer ademen. Kijk even mee voor een korte impressie:
prachtige scrappy quilts
en schitterende blauw-witte
Na al dit moois gingen de dames, geheel geïnspireerd, zelf aan de slag.
Tot de jongste deelnemer aan toe :-)

Thank you Edyta for this wonderl inspiring day. I sincerely hope you had a good time as well and will come back next year.

Fijne dag!

 
 

4 opmerkingen:

Hubertine zei

Wat een geweldige, creatieve, getalenteerde vrouw met prachtige quilts! Ben ook één vd gelukkige die (elders) haar trunkshow heeft kunnen bijwonen en heb er dubbel en dwars van genoten! Wie weet sta ik straks ergens te snuffelen bij de batiks ;-)
Groetjes, Hubertine

Paula zei

Do you know how lucky you were????? I love all her designs. I wish I had known she was coming to Holland, I would have flown over.

Phyllis zei

Ik kende haar (werk) al, maar nu ik haar in levende lijve heb meegemaakt ben ik echt fan! Haar kleur/stoffengebruik is zo mooi en wat is ze zelf een leuk en warm mens, enig! Ik heb genoten van deze dag bij jullie, het was (natuurlijk) ook weer prima verzorgd. Een dag met een gouden randje, waar ik met veel plezier op terug kijk, hartelijk dank!

marianne zei

Het was een geweldige dag zowel vd quilts als van jullie verzorging.
Mag ik al reserveren voor volgend jaar :-))