maandag 27 oktober 2014

Rood en Wit

Quilt Market 2014. Een geweldige entree ter gelegenheid van hun 35ste verjaardag
en dez schitterende quilts als je deur door komt.
 
Twee-kleuren quilts blijven fascinerend. Hier nog een paar beauty's. Maar welke nou de mooiste was?? Ze zijn allemaal prachtig!
 
 
De rest van de tentoonstelling moet wachten tot we klaar zijn met shoppen op Market en snijden en vouwen voor Festival. 

Deze boodschap is in ieder geval al helemaal gelukt! 
De lijm voor The Prince (je kunt er natuurlijk nog veel meer mee plakken)

Boodschappen doen vraagt veel tijd. Het is waanzinnig te merken hoe de dagen omvliegen. Ik had me voorgenomen veel foto's te maken en te schrijven. Hoe doen andere mensen dat toch? Wij moeten alweer weg! Afspraak met Edyta om de data van haar komst naar Zutphen en Amsterdam vast te leggen! 't Gaat ergens in januari worden. Zodra ik meer weet, komt er een nieuwsbrief!

Nu op naar het George Brown Centre!

Fijne dag!

4 opmerkingen:

Judith zei

Fijn dat je de lijm hebt, en edyta? Ik KOM, het is altijd zo gezellig! Fijne dagen nog.

KijkDaarIs zei

WHAAA wat een beauty's..( daar had onze scrappy red niet tussen misstaan !!0..;0)
Echt Edyta Sitar ohh SUPER....
ik geef me alvast op !!!..;0)
Shop nog maar lekker er speur maar heerlijke naar allerlei leuks !!!
Veel plezier ..succes..enz!!!

Anoniem zei

Wonderful photos. Ann

Phyllis zei

Edyta?! Enig!