maandag 9 juli 2012

Quilt ideeën

Afgelopen week kwam hij binnen, de nieuwe
Met weer schitterende quilts. Op blz 66/67 stond deze:

En onmiddellijk was ik helemaal geïnspireerd!!! Snel inkopen gedaan en aan de slag! 
Eerst de boel ontpitten, een mengsel maken van citroenrasp, suiker, bloem, melk en room (de kirsch heb ik in deze versie weggelaten in verband met jonge gasten) en dan kan-ie de oven in.
Helaas, ik heb patent op altijd iets te donkere randjes.
Maar dat mocht de pret niet drukken!
Dank je wel Elsbeth voor dit heerlijke idee! We hebben ervan gesmuld!

Fijne dag!

2 opmerkingen:

Phyllis zei

Ik ben gek op donkere randjes! Echt waar! Ziet er heerlijk uit...mmmm...

Margot zei

Ja wel ! Ook ik heb de clafoutis gebakken !
Goed gelukt , met een pot kersen !
Wat heeft het lekker gesmaakt !

quiltgroetjes van Margot

Pssssst , Elsbeth heeft de clafoutis quilt
geweldig gemaakt , ik heb de quilt gezien !!!!!!