zondag 25 december 2016

Een rustige Kerst morgen

Even genieten van een heerlijke rustige Kerst-morgen. Lekker op de bank met de nieuwe boken van Margaret Mew en Judy Newman. Heel verschillend, maar allebei genieten!


Margaret Mew werkt het meest met reproductiestoffen

Als je goed kijkt, kun je hier de Arabesque uit de 
Dutch Heritage collectie herkennen.
Is dat nou niet leuk!?

Terwijl Judy Newman een heel ander stofgebruik heeft

  
Prachtige, frisse kleuren voor zonnige quilts


Ze staan allebei in de webshop.
Als je ze nu besteld, heb je ze nog voor 2017 in huis.

En als het weer rustig is in huis, 
ga ik mee heerlijk werpen op nieuwe idee├źn.
De stoffen liggen al klaar




nog het rood en een achtergrond. 

2017, ik ben er klaar voor!

Maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen en 
eerst van deze Kerstdagen en famiie genieten.

Ik wens iedereen


5 opmerkingen:

Floor zei

Jij ook een hele fijne kerst gewenst Petra!
En natuurlijk een leuke jaarwisseling.
Voor 2017 komt het wel goed denk ik, mooie boeken en stofjes, wat wil een quilter nog meer.
Groetjes,
Floor

Else zei

Jij ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2017
lieve groetjes van mij

marianne zei

Voor jou en je dierbaren ook hele fijne kerstdagen toegewenst.
En voor 2017 alle goeds en de "stoffoto`s" beloven heel wat goeds voor ons :-))

Phyllis zei

Geniet nog van deze Tweede Kerstdag en een gezellige jaarwisseling. Een gezond, voorspoedig en creatief 2017 toegewenst, dat laatste gaat zeker goed komen als ik dat zo zie, ben benieuwd!

Ineke zei

Fijne dagen!